پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ افتتاحیه کارگاه آموزشی مقدماتی مهارت رسانه ای در سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمیان گفت: در هر جنگی سرباز آن لازم است که برای مقابله با تهاجم به میدان جنگ بیاید و جنگ رسانه ای سرباز کارآمد خودش را می طلبد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، در آئین افتتاحیه کارگاه آموزشی مقدماتی مهارت رسانه ای در سمنان، به میزبانی سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان اظهار داشت: در هر جنگی سرباز آن لازم است که برای مقابله با تهاجم به میدان جنگ بیاید و جنگ رسانه ای سرباز کارآمد خودش را می طلبد.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: خبرگزاری حوزه یکی از رسانه های موفق در جامعه است که همواره اخبار و رویدادهای آن را دنبال می کنم و از این جهت که حوزه های علمیه به عرصه رسانه ورود پیدا کرده اند، بسیار خرسندیم.

وی با تاکید بر لزوم ورود جدی طلاب و روحانیون به عرصه رسانه به ویژه در شرایط جنگ نرم امروز افزود: در راستای تقویت حضور طلاب و روحانیون در عرصه رسانه، به زودی همایش طلاب هنرمند و فعال در عرصه رسانه و فضای مجازی در استان سمنان برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان خاطرنشان کرد: قرآن کریم نیز ما را نسبت به اهمیت خبر هوشیار می کند و به ما آموزش می دهد که به خبر توجه ویژه ای داشته باشیم، آنجا که می فرماید«نباء عظیم».

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha