پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که یأس و ناامیدی فضای کشور را به سمت سستی و سردرگمی هدایت خواهد کرد، بیان داشت: یکی از وظایف روحانیت به عنوان کسانی که تریبون های تبلیغی در اختیار دارند، تزریق امید به آینده و دادن آگاهی های لازم به مردم با هدف خنثی سازی توطئه دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر، در نشست روحانیت این شهرستان با اشاره به نقش مؤثر روحانیت در تحولات جامعه اسلامی، این قشر اثرگذار جامعه اسلامی را پرچم دار دفاع از انقلاب و نظام اسلامی دانست.

وی با بیان این که بسیاری از توطئه ها و هجمه های دشمنان در ادوار مختلف تاریخ چهل ساله انقلاب با بصیرت و هوشیاری روحانیت خنثی شد، افزود: روحانیت در کنار مردم مهم ترین پشتیبان و حافظ انقلاب و آرمان های نظام اسلامی است.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که یکی از اهداف مهم دشمن در طی سال های اخیر تزریق ناامیدی و یأس در جامعه اسلامی بوده است، گفت: روحانیت به عنوان امین جامعه، باید روشنگری و آگاهی دادن به مردم، آنها را از توطئه دشمنان آگاه سازد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن با دروغ پراکنی در فضای جامعه به دنبال ایجاد یک جو بی اعتماد میان مردم و مسؤولان است، خاطرنشان کرد: مردم و مسؤولان کشورمان باید هوشیار باشند تا در دام دشمن گرفتار نشوند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که یأس و ناامیدی فضای کشور را به سمت سستی و سردرگمی هدایت خواهد کرد، بیان داشت: یکی از وظایف روحانیت به عنوان کسانی که تریبون های تبلیغی در اختیاردارند، تزریق امید به آینده و دادن آگاهی های لازم به مردم با هدف خنثی سازی توطئه دشمنان است.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که دشمن لحظه ای از فتنه انگیزی در کشورمان دست نخواهد کشید، ادامه داد: بیش از چهل سال است که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد، اما دشمن همچنان به توطئه چینی و فتنه انگیزی در کشورمان مشغول است.

استاد حوزه علمیه مازندران، حوادث اخیر در کشور را یکی از توطئه ها و فتنه های دشمنان علیه انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمن به بهانه افزایش نزخ بنزین، تلاش کرد تا فضای کشور را به سمت براندازی و آشوب بکشاند که خوشبختانه با هوشیاری مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران این توطئه خنثی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha