جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه طلاب و فضلای گنبد و مینودشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رعایتی گفت: امروز بسترهای بسیاری در سطح استان گلستان وجود دارد که می توانیم از حضور طلاب و فضلا در این بسترها و زمینه ها به نحو احسن استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین رعایتی، نماینده ولی فقیه در سپاه استان گلستان شب گذشته در جلسه طلاب و فضلای گنبد، مینودشت، گالیکش، کلاله، دوزین و مراوه تپه که در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، به فتنه های اخیر کشور اشاره کرد و اظهار داشت: امام راحل وقتی وارد این کشور شد و اعلان انقلاب کرد، بسیاری از افراد باور نمی کردند که می توانستیم انقلاب کنیم؛ امروز هم برخی باور ندارند که می توانیم در مقابل استکبار بایستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان گلستان خاطرنشان ساخت: امروز قاطبه علما بر این باورند که آیه «وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ» در حال تحقق است.

حجت الاسلام والمسلمین رعایتی تصریح کرد: همانطور که علما در صف اول قرار داشتند، حضور علمای عامل و عالم سبب شده است که مردم پشت سر رهبر این نظام بمانند؛ البته دشمن متوجه شده است که از کجا باید به این نظام ضربه بزند.

وی بیان داشت: استان گلستان از استان های آسیب پذیر است؛ چراکه اقوام و مذاهب گوناگون در آن حضور دارند و در کنار فرصت ها، آسیب ها نیز وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان گلستان اظهار داشت: انتظار ما از طلاب و فضلا این است که در بسیج طلاب و فضلای استان فعالیت داشته و در قالب این نهاد، کارهای جهادی خود را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین رعایتی ابراز داشت: در قضیه سیل، قریب به ۷۵۰ نفر از طلاب و فضلا زحمت کشیده و تلاش بسیاری داشتند؛ اما می توانستیم در قالب بسیج طلاب استان فعالیت های بیشتر و بهتری داشته باشیم.

وی خاطرنشان ساخت: عضویت در بسیج طلاب و فضلای استان گلستان یکی از تقاضاهای ما از شما عزیزان است تا بتوانیم از ظرفیت شما عزیزان در بسترهای گوناگون استفاده نماییم.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان گلستان تصریح کرد: امروز بسترهای بسیاری در سطح استان وجود دارد که می توانیم از حضور شما عزیزان در این بسترها و زمینه های به نحو احسن استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 0
    پس چرا مارا جذب نمیکنید !؟ فقط آنها که پارتی دارن جذب می‌کنید.