جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه امور اساتيد ستاد

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه یزد گفت: از آنجایی که پیش نویس طرح رتبه بندی اساتید از سوی دفتر امور اساتید حوزه‌های علمیه آماده شده، به منظور تبادل نظر با اساتید و دریافت نظرات آنها، جلسه‌ای با حضور اساتید مدرسه علمیه مدینة العلم کاظمیه و نمایندگان دفتر امور اساتید حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، جـلسه اساتید مدرسه علمیه مدینة العلم کاظمیه، با حضور نمایندگان دفتر امور اساتید حوزه‌های علمیه، برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه یزد در حاشیه این جلسه به خبرنگار حوزه در یزد، گفت: ازآنجایی‌که پیش‌نویس طرح رتبه‌بندی اساتید از سوی دفتر امور اساتید حوزه‌های علمیه آماده شده، به‌منظور تبادل‌نظر با اساتید و دریافت نظرات آنها، جلسه‌ای با حضور اساتید مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه و نمایندگان دفتر امور اساتید حوزه‌های علمیه برگزار گردید.

وی با اشاره به صحبت‌های نمایندگان دفتر امور اساتید و طرح برخی نکات مربوط به طرح رتبه‌بندی و سایر موارد آیین‌نامه‌ای، افزود: در این جلسه  اساتید مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه نیز نظرات خود را درباره این طرح بیان داشتند.

حجت‌الاسلام حسینی پور در پایان بیان داشت: بررسی دروس خارج شهرستان‌ها، ارزیابی ضمن خدمت اساتید در ۵ سال گذشته، برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی برای اساتید و بررسی تغییرات به وجود آمده در آزمون اساتید از فعالیت‌های دفتر امور اساتید ستاد می‌باشد که در این جلسه ضمن بیان گزارشی از عملکرد این دفتر توسط نمایندگان دفتر امور اساتید، توضیحاتی برای اساتید در زمینه این امور بیان شد.

انتهای پیام./ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha