جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: کمیته امداد یک هدیه خدایی به انقلاب با توجه به مبانی انقلاب که توجه به محرومین و ایجاد عدالت اجتماعی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در نشست با رئیس کمیته امداد در بوشهر اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های نظام ولایی توجه ویژه به قشر مستمند و ضعیف جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: در مدیریت نگاه هر چند جامع است اما توجه ویژه به قشر ضعیف جامعه هم دارد که این شرایط با وجود کمیته امداد در نظام و انقلاب شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: کمیته امداد یک هدیه خدایی به انقلاب با توجه به مبانی انقلاب که توجه به محرومین و ایجاد عدالت اجتماعی بوده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفایی بوشهری ادامه داد: از زمان تأسیس تاکنون شاهد خدمات ارزنده‌ای توسط این نهاد به جامعه بوده‌ایم که در هر مرحله‌ای از عمر ۴۰ سال انقلاب با توجه به مقتضیات زمانی به ارائه خدمت به قشر مستضعف پرداخته است، البته اگر خدمات امداد به مردم تجمیع و اطلاع‌رسانی شود جای شگفتی است هر چند این نهاد خود فاقد حاشیه بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه کمیته امداد منشاء خدمات بی‌شماری در سطح کشور و استان بوشهر بوده است، به برنامه‌های کمیته امداد برای خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش اشاره کرد و گفت: به دلیل مشکلات اقتصادی مردم، سال گذشته شاهد حمایت ۱۲ هزار خانواده جدید در قالب ۳۰ هزار نفر در استان بوشهر بوده‌ایم که انتظار می‌رود در طرح‌های اشتغالی زایی این نهاد زمینه خودکفایی این افراد نیز محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: وجود شرکت‌های فعال دانش‌بنیان در استان بوشهر در کنار الگوی توسعه پیشرفت در حوزه اقتصاد توسط این استان این ظرفیت را ایجاد کرده تا هر طرحی توسط کمیته امداد ارائه شود توسط استان عملی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha