پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه همدان

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: بسیج حرکتی است که دیروز توسط شهدا شروع شد، توسط امام شهدا ساماندهی شد و امروز توسط شما استمرار پیدا کرده است و ان شاءالله به صاحب اصلی خودش حضرت حجت خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی، صبح امروز در  اجتماع بسیجیان استان همدان، با اشاره به حضور بسیجیان همدانی به مناسبت هفته بسیج خاطرنشان کرد: این تجمع بزرگ، تجمع تمام کسانی است که دارای تفکر ولایی و انقلابی هستند.

وی بسیج را مجمع اندیشه‌های ولایتمدار دانست و گفت: بسیج حرکتی است که دیروز توسط شهدا شروع شد، توسط امام شهدا ساماندهی شد و امروز توسط شما استمرار پیدا کرده و ان‌شاءالله به صاحب اصلی خودش حضرت حجت خواهد رسید.

امام جمعه همدان افزود: بسیج در طول چهل سال نسبت به مردم و انقلاب و آرمان‌های امام مظهر رحمت بوده و نسبت به جبهه کفر و نفاق مظهر اشداء علی الکفار می‌باشد.

وی با اشاره به خدمات و جان‌فشانی‌های بسیجیان در اغتشاشات گذشته یادآور شد: در همین آشوب‌ها کسانی که توسط جبهه نفاق ساماندهی شده بودند با شمشیر برنده بسیجیان مدیریت شده و آشوب‌ها خاموش شدند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: اینجا بهترین فرصت است تا از همه زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم؛ چراکه شما در این ایام از خواب خود گذشتید تا آشوب‌ها کنترل شود.

وی با بیان اینکه بسیج در تمام صحنه‌ها به خوبی حضور داشته و دارد، ابراز داشت: همه نقشه‌هایی که مدت‌ها در سرویس‌های جاسوسی دشمن طراحی و برنامه‌ریزی می‌شود تنها با حضور یک جوان بسیجی نقش بر آب می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی، به تشریح نقش بسیج در سال‌های پس از انقلاب پرداخت و گفت: شجره طیبه‌ای که امام خمینی(ره) آن مرد بزرگ که با اتصال به مبدأ اعلا توانست آن را به خوبی طراحی کند، امروز بعد از ۴۰ سال ثمره داده است و اثرات آن را مشاهده می‌کنیم.

وی با تأکید بر این‌که همه افرادی که اینجا جمع شده‌اند هم مالک اشتر هستند و هم عمار، خاطرنشان کرد: آنجا که دشمن به‌صورت سخت وارد میدان می‌شود بسیج با شمشیر خود بر فرق کفر و نفاق می‌زند و آنجا که نیاز به روشنگری و دفاع از آرمان‌ها و ترویج بصیرت در جامعه است عمار گونه به بصیرت افزایی می‌پردازند.

امام جمعه همدان یادآور شد: امیدواریم این لباس‌هایی که امروز بر تن شماست همان لباسی‌هایی باشد که شهدایی چون چیت‌سازیان و همدانی‌ها بر تن کردند و همان راهی را برویم که آنها رفتند که آن راهِ «ولایت‌پذیری» است.

وی با اشاره به اینکه استان همدان در دوران انقلاب و پس از آن بارها ولایتمداری خود را ثابت کرده، اظهار داشت: مردم همدان به‌عنوان دارالمؤمنین و دارالمجاهدین در طول ۴۰ سال گذشته با اهدا بهترین جوانان خود و تقدیم آسایش و آرامش خودشان در راه جهاد خدا و در راه حمایت از ولایت‌فقیه در تمام صحنه‌ها حضورداشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: شهدای مدافع بهترین شاهدان این موضوع هستند که ما بر همان پیمانی که اول انقلاب با امام خمینی بستیم، پایبندیم و رهرو همان راهی هستیم که شهید همدانی در آن راه شهید شد.

وی ضمن خوش آمد گویی به سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران تأکید کرد: بحمدالله وحدت مثال‌زدنی در همدان در مسیر خدمات اجتماعی و حفظ انقلاب و پیشبرد اهداف نظام اسلامی وجود دارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha