شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پروژه ميبد

حوزه/ معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان یزد از پروژه عمرانی حوزه علمیه میبد، بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سیدجمال‌الدین نجم‌الهدی به همراه چند نفر از مهندسین عمرانی، از پروژه ساختمانی مدرسه علمیه شهرستان میبد بازدید کردند.

پس از این بازدید که مهندسین طراح سازه، تأسیسات مکانیکی و تأسیسات الکتریکی نیز حضور داشتند جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام کارگر، نماینده آیت‌الله اعرافی در پروژه و آقای موسوی مدیر پروژه برگزار شد که ضمن بیان نقطه نظرات طراحان، توافقات لازم درباره ادامه عملیات پروژه صورت پذیرفت.

در ادامه ضمن برشمردن اهمیت توجه به نقشه‌های تأیید شده از سوی معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه یزد، بر انطباق عملیات اجرایی با نیازمندی‌های واقعی پروژه و عدم آغاز فاز۲ پیش از اتمام فاز یک تأکید شد.

بنا بر اظهار حجت الاسلام نجم‌الهدی، در این جلسه همچنین مقرر گردید طراحان حاضر در جلسه، نظارت پروژه را بر عهده گیرند و قرارداد همکاری فی‌مابین نیز در اسرع وقت منعقد شود.

لازم به ذکر است به دلیل کمبود اعتبار و عدم وجود منابع مالی ثابت، زمان دقیق بهره‌برداری از پروژه عمرانی مدرسه علمیه میبد مشخص نگردیده ولی توافق شده است که جهت حفظ کار انجام شده در بنا، حتی‌المقدور عملیات پروژه متوقف نگردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha