چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدرسه علميه الزهرا(س) كلاردشت

حوزه/ خانم محمودبابوئی استاد حوزه گفت: آگاهی های دینی، مقدمه رسیدن بسیجی به برجسته ترین ویژگی مدافعان راستین ارزشهای دینی است؛ از این رو برنامه ریزی در این زمینه، ضرروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، خانم محمودبابوئی، در جمع دانش آموزان متوسطه اول به مناسبت هفته بسیج گفت: از نگاه امام خمینی(ره) بسیجیان، مصداق کاملی از ایثار، خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام هستند.

وی افزود: از جمله ویژگی‌های برجسته بسیجیان و یاوران راستین اسلام، محبت به خداست که به فرموده قرآن، پروردگار متعال آنان را دوست دارد و آنها نیز او را دوست دارند.

وی تأکید کرد: آگاهی‌های دینی، مقدمه رسیدن بسیجی به برجسته‌ترین ویژگی‌های مدافعان راستین ارزش‌های دینی است؛ به همین دلیل برنامه‌ریزی برای تقویت آگاهی‌های دینی بسیج، از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

این استاد حوزه تصریح کرد: ایثار از دیگر ویژگی‌های بسیجی و به معنای از خودگذشتگی، مقدم کردن دیگران بر خود است و از صدر اسلام  تا کنون کسانی بودند که جانشان را فدای اسلام و مردم کردند که به‌عنوان نمونه‌های می‌توان ایثارگری‌های حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) را نام برد که با وجود این‌که غذا به‌اندازه فرزندانشان داشتند، به فقیر اطعام دادند و از خوردن آن امتناع کردند.

وی در پایان گفت: محمدحسین فهمیده از جمله نوجوان  بسیجی ایثارگری بود که با دادن خون خود به ما درس عزت، جوانمردی و شجاعت داد؛ بنابراین خون این شهیدان برای ابد درس مقاومت به جهانیان داده  و این  ملت‌ها و آیندگان هستند که به راه شهیدان  اقتدا خواهند نمود، خوش به حال آنان که در این قافله نور، جان و سر باختند و همچنین کسانی که این گوهرها را در دامن خود پروراندند.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha