چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمد زهرایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: محرومیت‌زدایی به این معناست که سپاه به دنبال محرومیت‌زدایی نبوده ، بلکه «خدمت به مردم» را وظیفه خود می‌داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، ظهر امروز در گردهمایی ۱۰ هزار نفری بسیجیان استان همدان اظهار کرد: حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه را نشان از توجه به موضوع محرومیت‌زدایی است که امیدوارم با تلاش جمع بسیجیان غبار محرومیت‌زدایی را بزداییم و پرچم محرومیت‌زدایی را به صاحب اصلی آن، امام عصر (عج) رسانیم.

وی ادامه داد: اینکه امروز سپاه محرومیت‌زدایی را جزء برنامه‌های اصلی خود داشته و علاوه بر اقدامات انتظامی و امنیتی، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی را با حضور فرمانده سپاه دارد، نشان از توجه و اهمیت خدمت‌رسانی به مردم است.

زهرایی با اشاره به تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی در حوادث طبیعی به‌ویژه سیل اخیر در کشور تأکید کرد: محرومیت‌زدایی به این معناست که سپاه به دنبال محرومیت‌زدایی نیست بلکه خدمت به مردم را وظیفه خود می‌داند.

وی از افتتاح ۶ هزار و ۱۵۵ پروژه در کشور هم‌زمان با ۴۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی خبر داد و گفت: این اقدام در راستای توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در این راستا بوده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به افتتاح پروژه‌هایی در زمینه‌های مختلف، آن را نماد همکاری بین نیروهای حاکمیتی و نیروهای بسیج و... در استان دانست و گفت: امروز پروژه‌هایی افتتاح می‌شوند که نشان می‌دهد کنار هم می‌توانیم گام‌به‌گام محرومیت‌زدایی را پیش برده و شروع مجدد برای محرومیت‌زدایی داشته باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سردارحسینی IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    0 0
    سلام اینجانب کول بری مرز اورامانات هستم ماهی یکبار میرم نیازمند کمک بزرگواران سپاه