پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مرتضی داستانی

حوزه/ مدیر خانه مطبوعات قم از وصول 400 اثر از اهالی رسانه قم به جشنواره مطبوعات استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه مرتضی داستانی امروز در آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات قم در تالار شهید آوینی قم گفت: رشد گزارش‌نویسی در رسانه‌های استان بی‌سابقه است.

وی با ذکر این مطلب که  حدود ۴۰۰ اثر به جشنواره رسیده است که در دو بخش عمومی و تخصصی ۱۴۰ گزارش به دبیرخانه ارسال‌شده است.

داستانی افزود: رشد رسانه‌های استان نیازمند تشویق و تمایز افراد برجسته رسانه‌ای از سایر فعالان این عرصه است به همین دلیل نخستین دوره جشنواره مطبوعات استان سال گذشته در قم کلید خورد.

مدیر خانه مطبوعات قم بابیان اینکه برگزاری جشنواره مطبوعات تحول خوبی در رسانه‌های استان ایجاد کرده است گفت: اوج کار یک خبرنگار و روزنامه‌نگار در گزارش‌نویسی است که دریافت بیش از ۱۴۰ گزارش به دبیرخانه این جشنواره نشان از رشد رسانه‌های استان است.

داستانی با تاکید بر اینکه در بخش خبر، خبرنگاران خوبی در استان وجود دارند ولی در دوره قبل و این دوره جشنواره هیچ اثری نتوانست حائز رتبه اول شود گفت: این نشان می‌دهد که در حوزه خبر، رسانه‌های استان به شکل خوبی کار نمی‌کنند.

وی، کمبود گزارش‌های میدانی را ازجمله مشکل رسانه‌های استان دانست و افزود: در حوزه گزارش تحقیقی عملکرد رسانه‌های استان نزدیک به صفر است و این در حالی است که این نوع گزارش‌ها بسیار می‌تواند اثرگذار باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha