سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام رضوانی

تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا گفت: ولایت و رهبری عامل عظمت ملت ایران هستند؛ چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه امروز به کشوری مقتدر در جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی  ظهر امروز  در جمع طلاب واساتید حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، گفت: دشمنان به خوبی از نقش ولایت در نظام دینی با خبر بوده و به همین دلیل می کوشد تا این جایگاه با عظمت را تضعیف نماید.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران به نظامی مقتدر در دنیا تبدیل شده و دشمنان از این اقتدار و عزت اسلام درمانده شده‌اند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: مردم ایران اسلامی مردمی با فطرت پاک بوده که با فرهنگ غدیر، عاشورا و مهدویت و تبعیت از ولایت فقیه امروز با قدرت در برابر دشمنان ایستاده اند.

حجت الاسلام رضوانی، عنوان کرد: حضور گسترده و باشکوه و هوشمندانه ملت ایران در راهپیمایی علیه آشوبگران خیابانی، به دشمنان نشان داد که همچنان برای اهداف و آرمان های خود ایستادگی می کنند.

وی ادامه داد: ملتی که انقلابی را با این عظمت ایجاد و بارها دشمنانش را خوار و ذلیل نموده، به تنهایی می تواند مشکلات خود را برطرف نماید.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا گفت: ولایت و رهبری عامل عظمت ملت ایران هستند؛ چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه امروز به کشوری مقتدر در جهان تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: ملت ایران با بصیرت انقلابی خود راه خود را از دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی جدا کرده و پشتیبانی خود را از ولایت فقیه و منویات معظم له به جهانیان نشان دادند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha