جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نائب الأمين العام ل"حزب الله" الشيخ نعيم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم گفت: بازی با وقت و فشار برای تشکیل دولت قابل قبول نیست و باید تصمیم قطعی برای انتخاب نخست وزیر و تشکیل دولت گرفته شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی با بیان اینکه بحران معیشتی، مالی، اجتماعی و اقتصادی لبنان بسیار آزار دهنده است و نبود دولت هر روز بر این بحران می افزاید، گفت: بازی با وقت و فشار برای تشکیل دولت قابل قبول نیست و باید تصمیم قطعی برای انتخاب نخست وزیر و تشکیل دولت گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه خواسته های مردم قانونی است و ما با تمامی توان برای تحقق آن تلاش می کنیم، افزود: تظاهرات و تجمع ها و فشار علیه مسئولین امری قانونی است،امّا بستن راه و تعطیل کردن زندگی مردم قابل قبول نیست.

شیخ قاسم تمامی انواع اهانت ها، ضرب و شتم را محکوم کرد و ادامه داد: حزب الله با فتنه مذهبی، طایفه ای و منطقه ای مقابله و برای رفع اختلافات تلاش نمود.

عضو ارشد حزب الله خواستار شناسایی و مجازات کسانی شد که به دنبال فتنه انگیزی، تحریک و ضایع کردن اهداف و حقوق هستند و گفت: ما از حق بیان مسالمت آمیز و حق اختلاف سیاسی حمایت می کنیم و در آشوب ها و تجاوز ها هیچ دخالتی نداریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha