پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معصومه ظهیری معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران کشور

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران گفت: امیدواریم کسانی که به فرمایش مقام معظم رهبری چشم های طمع دار و دهان های باز مانده به کینه دارند که حتی کنسول گری ایران در نجف نیز برای آنها قابل تحمل نیست، با این وحدت رویه به عزلت پناه ببرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معصومه ظهیری در نشست هم اندیشی بانوان مبلغه اربعین که در حوزه نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان قم برگزار شد، بیان کرد: اینکه یاد امام حسین(علیه السلام) هیچ گاه در دل ها سرد نمی شود، وعده الهی است.

وی گفت:‌ امام حسین(علیه السلام) لقب ثارالله گرفته، شفا در تربت دارد و نسل امامت از نسل ایشان استمرار پیدا کرده است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران ادامه داد:‌ هر کجا بخواهند شعله وجود و یاد امام حسین(علیه السلام) را خاموش کنند، از قوم و ملتی دیگر این نورانیت و حرارت ادامه پیدا خواهد کرد که خوشبختانه این استمرار حرکت به امانت در دست ما قرار داده شده است.

وی حرکت اربعین را موجب زمینه سازی برای برقراری تمدن بزرگ اسلامی در سراسر هستی عنوان کرد و افزود: برطرف کردن کاستی ها، شناسایی آسیب ها و مقابله با آنها یک تکلیف است و همه دست اندرکاران کمیته ها و افرادیکه مسئولیت اجرا و برقراری امنیت را داشتند این تکلیف را بر عهده دارند.

خانم ظهیری بیان کرد: مبلغات متولی امری از امور و رسمی از رسوم هستند تا بتوانند این ماموریت بزرگ که به آنها سپرده شده است را به سرانجام برسانند.

وی گفت: امیدواریم کسانی که به فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) چشم های طمع دار و دهان های باز مانده به کینه دارند که حتی کنسول گری ایران در نجف نیز برای آنها قابل تحمل نیست، با این وحدت رویه به عزلت پناه ببرند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه بیش از چهار هزار مبلغ طی سالجاری در راهپیمایی اربعین حضور داشتند، افزود: اربعین به عنوان بزرگترین اجتماع انسانی با مدیریت شیعه موجب هراس دشمن شده است.

وی با تاکید بر اینکه مبلغات ابتدا باید فرد به فرد خود را به آداب و ادب زیارت اربعین مقید کنند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) فرمودند که میزبانی را از عراق نگیرید و رعایت حال میزبان از ادب میهمان است.

خانم ظهیری بیان کرد: تبلیغ اربعین تنها تبلیغ زیارت نیست زیرا زیارت تنها مربوط به یک روز و یک ساعت و یک زمان نیست بلکه همیشه در جریان است.

وی گفت:‌ هر زمان مردان جامعه در خفقان و شرایط سخت بودند پرچم داری بر عهده زنان است همانگونه که حضرت زینب(سلام الله علیها) اینگونه عمل کردند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران ابراز کرد: سامرا ناامن بود که امروز به قیمت خون شهدا امن شده است.

وی گفت: جلسات اربعین به صورت مستمر برگزار خواهد شد تا هر سال بهتر و گسترده تر بتوانیم به خدمت رسانی بپردازیم.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha