جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دادگستری فارس

حوزه/ رئیس شورای حل اختلاف استان فارس با بیان اینکه محور این حوادث صدمه زدن به حوزه ها و مساجد بود، گفت: برخی اعتراض ها در این حوادث به گرانی و تخلف بوده است، اما در عین حال نمی خواهیم از هر کسی که کوچکترین نقشی هم داشته بگذریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام موسوی، رئیس شورای حل اختلاف استان فارس، عصر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در دفتر جامعه روحانیت برگزار شد، اغتشاشات اخیر در کشور را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: مدارس علمیه باید در چنین حوادثی از حالت انفعال خارج شده و فعال شوند.

وی با بیان اینکه محور این حوادث صدمه زدن به حوزه ها و مساجد بود، اضافه کرد: برخی اعتراض ها در این حوادث به گرانی و تخلف بوده، اما در عین حال نمی خواهیم از هر کسی که کوچکترین نقشی هم داشته بگذریم.

رئیس شورای حل اختلاف استان فارس به تخریب ها اموال در سطح شیراز اشاره کرد و بیان داشت: ۷۶ بانک در این حوادث صددرصد تخریب شد.

وی با اشاره به مسئولیت دادگستری در این حوادث عنوان کرد: از ابتدای حوادث همکارهای ما اسلحه بدست از برخی اماکن محافظت کردند، همچنین زیر مجموعه دادگستری صدرا نیز تخریب شد و هزاران جلد از اسناد مردم در آتش آشوب‌گران سوخت.

عضو جامعه روحانیت شیراز با اشاره به اینکه کسانی که بی گناه تشخیص داده شوند قطعا آزاد خواهند شد، ابراز داشت: اما از کسانی که امنیت و آرامش مردم را نشانه گرفتند و اموال عمومی و بیت المال را تخریب و آتش زدند نمی گذریم و برخورد قاطع قانونی خواهیم کرد به همین منظور شعب ویژه در دادسرا و دادگاه بدوی و تجدید نظر به دستور رئیس کل دادگستری استان مشخص شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha