شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مقیسه

حوزه/ امام جمعه سبزوار از خدمات برجسته مدیریت سابق مدرسه علمیه اهل البیت(ع) تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت الاسلام غلامرضا مقیسه، امام جمعه سبزوار در آئین معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه اهل البیت(ع) سبزوار گفت: انسان در دوران عمر خود همواره در مسیر عبودیت، بندگی و انجام وظیفه درخشندگی خاص دارد.

وی با بیان این که در هر مقطع از طول زندگی، خداوند متعال نسبت به انسان ها لطف خاص داشته و در عمر معنوی، علمی، فرهنگی و تربیتی همواره حامی آنانی می باشد تا در مسیر انجام وظیفه قرار داشته باشند، تصریح کرد: با این حال بخش هایی از زندگی هر فرد برجستگی هایی دارد.

امام جمعه سبزوار با اشاره به خدمت مقدس حجت الاسلام والمسلمین ثباتی مقدم در سمت مدیریت سابق مدرسه علمیه اهل البیت(ع) سبزوار به عنوان برجستگی زندگی ایشان خاطر نشان کرد: این انسان برجسته، از همان ابتدای کار با هدایت های پدر و مادری ارجمند در سلک روحانیت قرار گرفتند و دوران عمر خود را در مقاطع مختلف در خدمت نظام مقدس اسلامی سپری کردند.

حجت الاسلام مقیسه با بیان این که این دوران سه ساله خدمت به سربازان امام زمان(عج) به عنوان همان بخش برجستگی دوران ۴۰ ساله خدمت شما تلقی می شود، بیان کرد: شما برای عزیزان طلاب همچون فرزندانتان تلاش کردید که این تلاش مورد تمجید همه قرار دارد.

وی افزود: بسیار متاسف نسبت به آن هستیم که بر حسب وضعیت جسمی و اقتضائات، نتوانستید این خدمت را ادامه دهید و امیداریم از تجربیات شما در ادامه مدیریت مدرسه استفاده شود.

امام جمعه سبزوار با ابراز خرسندی از انتصاب حجت الاسلام اخباری به عنوان مدیر جدید این مدرسه علمیه خاطر نشان کرد: وی از اساتید موفق حوزه بوده اند که همواره سابقه درخشانی در حوزه علمیه قم نیز داشته و چه در سنگر تبلیغ و حمایت از نظام و چه در سنگر امام جمعه خوش درخشیده اند و خدمات ارزشمندی را به جا گذاشتند و اینبار بناست با همکاری و همگرایی اساتید دلسوز مدرسه و همراهی و همفکری مدیریت سابق و مشاوران دلسوز کار را پیش ببرند.

حجت الاسلام مقیسه با بیان این که امیدواریم جمع طلاب را فرزندان خودتان بدانید و در تربیت و رشد تعالی آنان بکوشید، گفت: هرچه انسان برای این سربازان تلاش کند و وقت بگذارد ارزشمند و مورد رضای حضرت بقیه الله الاعظم(عج) خواهد بود و به واقع در طول زمان مکتب حیات بخش تشیع را همین روحانیت معزز حوزه های علمیه و مبلغین حفظ کرده اند.

وی با بین این که طلاب بدانند دوران طلبگی دوران شکوفایی استعدادهاست و اگر می خواهید برای آینده اندوخته ای داشته باشید، باید در همین دوران تلاش خود را به کار گیرید چون پایه علمی اخلاقی شما در این دوران گذاشته می شود، تصریح کرد: امروز فرصت های شایسته در اختیار شماست که همچون ابر می گذرند و باید از این فرصت ها در دوران تحصیل و تهذیب استفاده کنید و ضمن به کار بردن پندهای اساتید خود، تعهد در عمل داشته باشید.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha