جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/  حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم، در نهمین دوره بصیرت غیر متمرکز فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، گفت: بصیرت نیروهای نظامی و انتظامی باعث شد، در برابر اعتراضات مردمی با سعه صدر و متانت رفتار کرده و با اغتشاشگران با اقتدار تمام برخورد کنند.

 به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز، امروز نهم آذرماه، در نهمین دوره بصیرت غیر متمرکز استانی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، گفت: با برگزاری دوره های بصیرت افزایی، تلاش دشمنان نظام برای نفوذ در بدنه نیروی انتظامی ناکام است.

 امام جمعه تبریز ادامه داد: نیروهای مسلح کشور با افزایش برگزاری دوره های بصیرت افزایی و فرهنگی آمادگی و بصیرت لازم را برای روزهای بحرانی کسب کرده اند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی بصیرت کافی نداشته باشند، در روزهای بحرانی ناخواسته به دشمن کمک خواهند کرد که الحمدلله در حوادث روزهای اخیر با سربلندی تمام از آن عبور کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم ادامه داد: بصیرت نیروهای نظامی و انتظامی باعث شد، در برابر اعتراضات مردمی با سعه صدر و متانت رفتار کرده و با اغتشاشگران با اقتدار تمام برخورد کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha