سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آیین افتتاحیه و رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی مهدویت

حوزه/ دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی جشنواره در 12 بهمن ماه خبرداد

علی حسینی در گفت وگو با خبرگزاری حوزه از آغاز روند اجرایی دومین جشنواره ملی مهدویت خبرداد و گفت: دومین جشنواره ملی مهدویت از 9 ربیع سالروز به امامت رسیدن حضرت ولی عصر(عج) آغاز به کار کرده است.

وی افزود: این جشنواره با محوریت بخش های فرهنگی و ادبی و هنری و کتابخوانی و با موضوع اصلی «آمادگی برای ظهور و تمدن نوین اسلامی» و زیرشاخه های تخصصی برگزار می‎شود.

دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت بیان کرد: مهلت ارسال آثار هنرمندان کشور به این جشنواره، 17 دی ماه سال جاری خواهد بود و اسامی برگزیدگان نیز در روز 22 بهمن ماه از طریق سایت رسمی جشنواره اعلام می‎شوند.

وی تصریح کرد:یکی از برنامه های مهم این جشنواره برگزاری نشست های تخصصی و علمی در موضوع جشنواره است که به شکل منظم در مراکز علمی، دانشگاهی و حوزوی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی جشنواره ملی مهدویت نیز گفت: این مسابقه در تاریخ 12 بهمن سال جاری در طلیعه دهه مبارک فجر از طریق سایت رسمی جشنواره به نشانی www.mahdaviatfest.ir برگزار می‎شود.

حسینی تصریح کرد: علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‎توانند به سایت رسمی جشنواره مراجعه کرده و از روند برگزاری جشنواره و اخبار متنوع و مطالب مرتبط با موضوع جشنواره بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha