جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی-مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام در جلسه انتخاب شورای جامعه روحانیت استان، گفت: وحدت بین روحانیت، جلوی ضربه زدن دشمن به انقلاب را خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، امروز صبح در جلسه انتخابات شورای جامع روحانیت استان، بر ضرورت تعامل و وحدت بین روحانیت استان  تاکید کرد.

مدیرحوزه علمیه استان ایلام ادامه داد: هر چه ما در حرکات و اقدامات انقلابی و جهادی خود وحدت داشته باشیم ترس بیشتری در دل های لرزان دشمنان این نظام و انقلاب انداخته می شود و مسلما دشمن از اتحاد بین روحانیت ترسان می باشد.

وی با اشاره با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و دوقطبی کردن نظام می باشد که مردم با تبعیت  از فرمایشات مقام معظم رهبری و بصیرت به موقع جلوی ترفند دشمنان را گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ادامه داد: الحمدلله در استان ایلام با همدلی و تعامل بالای  روحانیت استان که با محوریت نماینده محترم ولی فقیه در استان می باشد اقدامات انقلابی و به موقعی را در برخورد با تحریکات دشمنان داشته اند و در این استان برنامه های دشمن همیشه به یاس و نامیدی منجر شده است

مدیر حوزه علمیه ایلام با قدردانی از عوامل مدیریت جامعه روحانیت استان علی الخصوص حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی مقدم دبیر اجرایی ستاد جامع روحانیت استان تقدیر و تشکر بعمل آوردند

در پایان حجج الاسلام سراج، اکبرنژاد، میهن پرست، امرائی، گلی، جابری نژاد، تمرخانیو احمدی با رای  اعضا، به عنوان عضو شورای جامعه روحانیت استان ایلام انتخاب شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha