جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

 حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: امروز بسیج باید ارتباط بیشتری با جامعه و مردم داشته باشند، لذا چه جایی بهتر از مساجد که به محل فعالیت پایگاه های بسیج تبدیل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در اولین جشنواره سراسری اسوه (تجلیل از پایگاه‌های مقاومت بسیج برتر مسجدمحور استان کردستان) که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب بسیج در مساجد کشور شکل گرفت و این نشان می دهد که بیان مساجد و بسیج ارتباط تنگاتنگی وجود دارد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: امروز بسیج باید ارتباط بیشتری با جامعه و مردم داشته باشند، لذا چه جایی بهتر از مساجد که به محل فعالیت پایگاه های بسیج تبدیل شوند.

این مقام نظامی در ادامه سخنان خود بیان کرد: در صورتی که بتوانیم فعالیت های بسیج را در مساجد متمرکز کنیم هم شاهد ارتقا امنیت خواهیم بود و هم ارتباط بیشتر با مردم. همچنین با تمرکز فعالیت پایگاه های بسیج در مساجد شاهد کاهش ناهنجاری ها و بداخلاقی ها در جامعه خواهیم بود.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه پایگاه‌های بسیج در محلات باید مانند پل ارتباطی بین مردم و مسئولین عمل کنند، گفت: اگر پایگاه های بسیج به معنای واقعی و البته کامل وظایف خود را انجام دهند هم زمینه جذب جوانان را مهیا ساخته ایم و هم از پیوستن برخی از جوانان به گروهک های ضدانقلاب جلوگیری به عمل آورده ایم.

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از برنامه های بلندمدت غربی ها این است که خرده فرهنگ ها را جایگزین فرهنگ ملی و اسلامی ما کنند، لذا همه در برابر این هجمه دشمنان مسئول هستیم.

سردار حسینی عنوان داشت: ذهن جوانان ما پاک و عاری از هر زنگاری است، لذا پایگاه های بسیج می توانند در ترویج دین اسلام و شریعت رسول الله و اهل بیت علیهم السلام در بین این قشر نقش کلیدی داشته باشند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: امروز دشمن با تمام توان خود به دنبال ایجاد فتنه در کشورهای اسلامی به ویژه در ایران است و می خواهد با از بین بردن محور مقاومت به این هدف ننگین خود برسد.

سردار حسینی اظهار داشت: امروز مسئولان و مدیران ارشد دولتی وظیفه دارند که در خدمت مردم باشند و اجازه ندهند که آرامش فکری و امنیت به دغدغه مردم تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha