جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دو گروه مسلمان و یهودی در ادمونتون به نیازمندان کمک رسانی کردند

حوزه/ در یک رویداد مشترک میان ادیانی، اعضای دو گروه خیریه اسلامی و یهودی در ادمونتون کانادا، بسته های درمانی و حمایتی برای خیابان خواب های شهرشان فراهم کردند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از globalnews، دو گروه از جوانان با پیشینه های مذهبی مختلف مسلمان و یهودی در شهر ادمونتون کانادا، روز شنبه با هم همراه شدند تا به نیازمندان کمک غذایی برسانند.

گروه زنان مسلمان اجتماع فرشتگان با همکاری گروه جوانان یهودی بات میتزوا از معبد بث اورا، در این رویداد، بسته های حمایتی به همراه وعده غذایی برای مردمی که در خیابان ها زندگی می کنند ترتیب دادند.

نسرین مرحی ترابین به نمایندگی از جامعه اسلامی گفت: من حقیقتا می خواهم به این دختران بیاموزم که وظیفه حقیقی ما دراین جهان خدمت کردن به دیگران است.

مرحی-ترابین گفت که او چندین سال است که دختران خود را فعالیت های داوطلبانه تشویق می کند، اما اخیراً با یک معبد یهودی محلی تماس گرفته وبه آن ها پیشنهاد همکاری داده است.

انسانیتی که داریم اکتفاء کنیم زیرا وظیفه ما در آن لحظه کمک کردن به دیگران است. بسیاری از دختران این گروه از خودشان هزینه کرده اند تا لوازم مورد نیاز برای تهیه بسته های اهدایی را فراهم سازند.

گیلا کاین یک روحانی یهودی از معبد بث اورا: من فکر کردم این یک فرصت عالی است. اول از همه ، آنها را برای بیرون رفتن و داوطلب شدن و انجام کار معنی دار تشویق می کنم.  و به علاوه آن ها می توانند با فعالان مدنی از یک دیگر دیگر در ادمونتون بیشتر آشنا شوند.

 وی افزود: با فرهنگ های یکدیگر آشنا می شوند و درک می کنند که ارزش هایی را که به آن ها باور دارند در کجا به هم می رسند و تفاوت هایشان در کجاست.

  نور طرابین ، 16 ساله ، گفت که تجربه داوطلب شدن با یک گروه مذهبی دیگر به او کمک کرده است که چشم انداز جدیدی به او ببخشد.

ترابین گفت:  این تجربه بسیار جالبی بود. دو گروه و مذهب کاملا متفاوت با هم جمع شدند و یک کار عالی انجام دادند. هدف اینجا فقط و فقط کمک کردن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha