جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
برگزاری نشست های میان ادیانی سن دیگو برای مبارزه با نفرت ضدمسلمانی

حوزه/ جمعی از فعالان جامعه میان ادیانی در سن دیگو، سلسله نشست های گفتگمان آزاد را با عنوان «مسیر رو به جلو» برگزار کرده و در این محفل ها سعی دارند نگرانی ها در خصوص نفرت ضدمسلمانی را ابراز کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از sandiegouniontribune، اعضای جامعه میان میان ادیانی سن دیگو در ایالت کارلیفرنیای آمریکا، از همشهریان شان برای مبارزه با نفرت ضدمسلمانی دعوت کردند.

شرکت کنندگان سلسله نشست های گفتگویی با عنوان «مسیر رو به جلو» که در چهار جلسه برگزار می شود حضور یافته و نسبت به حملات به مراکز عبادی از جمله مسجد دارالارقام  و به آتش زدن این مرکز اسلامی واکنش نشان دادند.

  برگزارکنندگان گفتند: این سری گفتمان ها فضایی را برای ساکنان منطقه سن دیگو ایجاد می کند که نگرانی هایشان را ابراز کنند و ایده ها و امیدهایشان را در این زمانه پرتنش و چالش برانگیز بیان کنند.

وی افزود: هدف این است که سدها را بشکنیم و ارتباطات جدیدی برای تاثیرگذاری به وجود بیاوریم و قطبیت را در جامعه از بین برده و جامعه ای قوی تر و مستحکم تر داشته باشیم.

 گفتنی است این سلسله رویدادها از ماه جولای آغاز شده اند و نخستین جلسه آن ها در مرکز خانوادگی یهودی لارنس با عنوان «کنجکاو باشید» برگزار شد. این ایده از محافل گفتگو را به عنوان روشی جدید از در کنار هم بودن و معرفی چشم اندازهای مختلف از مباحث پیش رو می دانند. دو جلسه دیگر با عنوان «شجاع باشید» و «باهم مرتبط باشید» به ترتیب برگزار شدند.

گفتگوی اصلی و پایانی این گردهمایی پیرامون چگونگی غلبه بر نفرت و عدم تحمل در سن دیگو بوده و آخرین جلسه آن فردا، عصر دوشنبه در موزه یواس اس میدوی برپا خواهد شد.

 نشست روز دوشنبه قرار است با عنوان «حمایت شده باشید» برگزار گردد.

برگزارکنندگان اظهار داشتند: این آسیب پذیرترین و بازترین گفتگو در این سری است ، زیرا ما به بررسی سوگیری ها و چالش های شخصی خود خواهیم پرداخت و آنچه را که ما به صورت جداگانه احتیاج داریم و در آن جهت نیاز به کمک و پشتیبانی داریم بیان می کنیم که می تواند شامل نیازهای خودمان باشد یا تغییری که می خواهیم در جامعه خود ببینیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha