جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: عملکرد سازمان صداوسیما به دور از هر جریان حزبی و گروه گرایی بوده و همین استقلال در کار زمینه جلب مخاطبین را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، مدیر حوزه علمیه کردستان به همراه حجت الاسلام نادر رنجبر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه و علی اصغر دریایی، نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان، امروز با عبدالملکی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان گفت وگو و تبادل نظر کرد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در سخنانی گفت: در عصر جدید نقش رسانه ها و تاثیرگذاری آنها بر افکار عمومی غیرقابل انکار است، در این میان نقش صداوسیما و رسانه ملی بسیار پررنگ است و همین امر باعث حساسیت کار این سازمان شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه عملکرد سازمان صداوسیما به دور از هر جریان حزبی و گروه گرایی بوده و همین استقلال در کار زمینه جلب مخاطبین را افزایش داده است.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه باید برنامه های مذهبی و دینی و فرهنگی به صورت تخصصی تر مورد توجه مدیران سیما قرار بگیرد، بیان کرد: امروز شبکه های ماهواره ای به هر دری می زنند که مخاطبین رسانه ملی را کاهش و به سمت خود جلب کنند، لذا در این میان مدیران باید با چاره اندیشی پیروز این جنگ و تقابل فرهنگی باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان اظهار کرد: یکی دیگر از مواردی که همیشه دغدغه حوزه های علمیه بوده است، استفاده از روحانیون نخبه جوان در صداوسیما و نیز ساخت و تولید برنامه هایی با محوریت دینی ـ فرهنگی است.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود با ابراز خرسندی از عملکرد صداوسیمای مرکز کردستان بیان کرد: خوشبختانه صداوسیمای مرکز کردستان در بحث تولید برنامه ها، کارنامه خوبی در سطح کشور دارد و میزان برنامه های تولیدی و مختص به فرهنگ این استان در صداوسیمای کردستان بسیار چشمگیر می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در پایان گفت: حوزه علمیه این استان آماده هرگونه تعامل و همکاری با مرکز صداوسیمای کردستان در بحث تولید و ساخت برنامه های دینی و فرهنگی می باشد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha