سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
انتخابات مجلس شورای اسلامی

حوزه/ امام جمعه سنندج با انتقاد از قبیله بازی برخی داوطلبان نمایندگی مجلس، گفت: بی شک هیچ گونه تخلفی از سوی نامزدهای این دوره از دید نهادهای نظارتی پنهان نخواهد بود، لذا رعایت قانون باید اولویت کار تبلیغاتی نامزدها باشد.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبین مجلس یازدهم اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی یکی از نمادهای بارز مردم سالاری می باشد، لذا وجود یک مجلس کارآمد، قوی، مطالبه گر نیاز ضروری کشور است.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه ایجاد یاس و ناامیدی برای حضور و مشارکت در انتخابات را باید توطئه آینده نزدیک دشمنان عنوان کرد، افزود: بی شک دشمنان در اتاق های فکر خود و با استفاده از رسانه های فراوانی که در نظر دارند، به دنبال ایجاد بستر ناامیدی در جامعه با هدف کاهش مشارکت در انتخابات پیش روی خواهند بود.

ماموستا خدایی ادامه داد: کاهش مشارکت در انتخابات، بسترهای لازم برای حمله تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی توسط رسانه های بیگانه را مهیا می کند، لذا ملت باید با بصیرت تحرکات معاندان و دشمنان را دنبال کنند و تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرند.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات براساس نص قانون باید کارهای تبلیغاتی خود را انجام دهند، بیان کرد: وظیفه یک نماینده برای همه مشخص و مبرهن است و مجلس نیز قوه مققنه می باشد، لذا از داوطلبین مجلس شورای اسلامی درخواست داریم برای کسب آرا خدایی ناکرده اقدام به فریب افکار عمومی نکنند و نیز وعده هایی به مردم حوزه انتخابیه خود ندهند که خارج از توان یک نماینده باشد.

ماموستا خدایی اظهار کرد: یکی دیگر از مسایلی که هر دوره از انتخابات به معضل تبدیل شده است، مسئله تخریب نامزدهای انتخاباتی توسط همدیگر یا طرفداران آنان می باشد که امید داریم امسال دیگر شاهد این بداخلاقی ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی نباشیم.

امام جمعه سنندج ادامه داد: کسانی که قدرت مدیریتی و اجرایی دارند وارد این صحنه شوند و فضا را برای یک انتخابات پرشور و هدفمند باز کنند.

ماموستا خدایی در پایان با انتقاد از یارگیری و قبیله بازی برخی داوطلبان نمایندگی مجلس، اظهار داشت: بی شک هیچ گونه تخلفی از سوی نامزدهای این دوره از دید نهادهای نظارتی پنهان نخواهد بود، لذا رعایت قانون باید اولویت کار تبلیغاتی نامزدها باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha