چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 874120
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
همايش طليعه حضور مدارس علميه خواهران مازندران

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران از برگزاری همایش طلیعه حضور ویژه طلاب جدیدالورد استان خبر داد.

خانم فتحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران بیان کرد: از آن جا که آغاز دوره طلبگی در واقع آغاز خدمت به دستگاه اهل‌بیت(ع) است، امید می‌رود طلاب با شور و انگیزه کافی  در راستای کسب تهذیب نفس و فراگیری علوم حوزوی قدم بردارند و بتوانند مبلّغانی کارآمد و اثرگذار برای تبلیغ علوم دینی و سیره اهل‌بیت(ع) در جامعه باشند.

وی افزود:  همه ساله معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برای طلاب جدید الورود مدارس، همایش  طلیعه حضور را برگزار می کند تا بانوان طلبه، رسالت طلبگی خود را با انگیزه  قوی تری ادامه دهند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: ایجاد و تقویت انگیزه در طلاب جدید الورود، تبیین اهداف، وظایف و رسالت بانوان طلبه، آشنایی با انتظارات جامعه از بانوان طلبه، آشنایی با فعالیت های آموزشی ، فرهنگی تبلیغی و پرورشی مدارس حوزه های علمیه از جمله اهداف چنین همایشی است.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مازندران در این راستا بنا دارد، انجام این مهم را برای 150 نفر از طلاب پایه اول خود در روزهای 12،13 و14 آذر ماه سال جاری در جوار حضرت علی بن موسی الرضا (علیهماالسلام) برگزار نماید.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha