چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طلیعه حضور

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش طلیعه حضور ویژه طلاب جدیدالورد خواهر استان به میزبانی شهر مقدس قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه خانم فاطمه اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، حمایت از دانش آموختگان را یکی از رسالت‌های ذاتی حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد و گفت: در این راستا با هماهنگی‌های صورت گرفته مدارس علمیه می‌توانند اقدام به تأسیس سمن در قالب موضوعات مختلف کنند.

وی با تشریح نحوه فعالیت سمن ها، آن‌ها را صاحب رأی در مجمع استانی دانست و افزود: به یقین از این طریق می‌توان بسیاری از موضوعات را در حوزه‌های علمیه پیش برد.

خانم اسکندری، آموزش فضای مجازی را یکی دیگر از اولویت‌های مدارس علمیه خواهران برشمرد و اظهار کرد: همه مدارس باید یک گروه فعال در این زمینه داشته باشند که این گروه می‌تواند متشکل از طلاب در حال تحصیل یا دانش آموختگان باشد.

وی همچنین با اشاره به انجام تعیین سطح امور قرآنی طلاب در حال تحصیل از ابتدای سال جاری در مدارس علمیه خواهران استان خاطرنشان کرد: نتایج مرحله نخست این تعیین سطح به زودی اعلام می‌شود و پس از آن مرحله دوم اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری همچنین به برگزاری همایش «طلیعه حضور» ویژه طلاب خواهر جدیدالورود این استان اشاره کرد و افزود: این همایش هر ساله با هدف تبیین و تشریح بایدها و نبایدهای طلبگی در جوی کاملا معنوی از سوی اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه این همایش امسال در شهر مقدس قم و در اردوگاه نرجس خاتون مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود، گفت: در این همایش معاونان فرهنگی همه مدارس علمیه خواهران استان نیز حضور خواهند داشت.

خانم اسکندری با اشاره به اینکه همایش طلیعه حضور تا پایان آذرماه جاری برگزار می‌شود، ابراز کرد: هدف ما از برگزاری همایش طلیعه حضور این است که طلاب خواهر از همین آغاز تحصیل تصمیم بگیرند و هدف نهایی را برای خود مشخص کنند تا موفق شوند.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha