پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید موسی محمودی

حوزه/ طرح ارتقای تحصیلی طلاب مدرسه سفیران بیجار طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نشست مدیر و معاونین و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) بیجار، بعدازظهر امروز برگزار گردید.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در این نشست اظهار داشت: یکی از مهمترین و حساس ترین کارهای حوزه را معاونین و اساتید حوزوی بر عهده دارند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه کار برای طلاب اجری اخروی دارد، بیان کرد: طلاب افرادی نیک طینت و با خدا هستند که راه دین و شریعت رسول الله و اهل بیت را انتخاب نموده اند، لذا باید خدمت به این قشر را نه تنها وظیفه دانست بلکه ایثار و جهاد در راه خداوند منان قلمداد کرد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: با این حال داشتن برخی از کمبودهای کمی و کیفی در مراکز آموزشی امری طبیعی است، لذا باید با تعامل همه جانبه این مشکلات را برطرف نماییم.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: خوشبختانه در سالهای اخیر بخش بسیار بزرگی از مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مدارس علمیه سطح استان با حمایت های خوب، مدیر حوزه علمیه کردستان و دیگر همکاران برطرف شده است، ولی بازهم مشکلاتی وجود دارد که خود ما باید برای حل آنها پیشقدم شویم.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: امسال در نشست هایی که قبل از آغاز سال تحصیلی جدید با معاونین داشتیم، ابتدا مشکلات مدرسه را شناسایی و بعد راه حل های آنها را پیدا کردیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: یکی از مشکلات، دغدغه ها، ایجاد پویایی و تحول در وضعیت درسی طلاب بود که خوشبختانه این مهم با همکاری معاونین و تلاش های بیشتر اساتید در حال برطرف شدن می باشد.

حجت الاسلام محمودی اظهار داشت: طرح ارتقاء تحصیلی طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در حال انجام است و بی تردید در صورت ادامه این روند، می توانیم طلاب با علم و مجربی را تحویل جامعه اسلامی دهیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان گفت: برای رسیدن به نقطه هدف نیازمند کارهای بزرگی در سطح مدرسه هستیم که خوشبختانه خود طلاب پای کار آمده اند و اکنون شاهد روحیه تحول گرایی، پژوهشی و... در بین طلبه ها هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha