جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه طلاب رزن و درگزین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مولازاده گفت: بنده امام جمعه یک طیف و گروه خاص نیستم؛ بلکه امام جمعه تمام طیف ها و تمام مردم بوده و با اشخاص و افراد گوناگون ارتباط داریم؛ البته برنامه های خاص خود را نیز خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین مولازاده در جلسه طلاب و فضلای رزن، درگزین و بخش سردرود که عصر امروز در دفتر آیت الله حسینی بیان در قم برگزار شد، با اشاره به روایتی از امام حسن عسکری(ع)، اظهار داشت: حضرت در این روایت فرمودند: خِـصْلَتانِ لَیْسَ فَوْقَـهُما شَـیْءٌ: أَلایمـانُ بِاللّهِ وَ نَفـْعُ الإخـوانِ/ دو خصلت است که بالاتر از آنها چیزی نیست: ۱ ـ ایمان به خدا ۲ ـ سود رسانی به برادران دینی».

وی ابراز داشت: رسول گرامی اسلام (ص) فرمودند: «مَن أحَبُّ النّاسِ إلَی اللّه؟ قالَ: أنفَعُ النّاسِ لِلنّاسِ/ دوست داشتنی ترینِ مردم در نزد خداوند کیست؟ فرمود: «آن که برای مردم، سودمندتر باشد» که بنابر این روایت، گاهی انسان با پست، مقام، علم، جایگاه و ... می تواند خدمت به دیگران کرده و نفع برای همگان داشته باشد.

امام جمعه رزن خاطرنشان ساخت: رزن، شهرستانی عالم پرور و با بِرَند فقاهت و مرجعیت است که طلاب و فضلای این منطقه ادامه دهنده راه این بزرگان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مولازاده تصریح کرد: مردم رزن، فطرتا و ذاتا مردمی مؤمن و متدین بوده و در مسئله بنزین نیز شاهد بودیم که مشکلی را به وجود نیاوردند.

وی بیان داشت: امروز ارتباط امام جمعه با مردم بسیار نزدیک بوده و سبب خیرات و برکات بسیاری شده است که این ارتباطات سبب شده این عزیزان در نمازجمعه برای اولین بار شرکت کرده اند.

امام جمعه رزن اظهار داشت: تقاضای ما از نمایندگان طلاب این است که سطح علمیت و تخصص طلاب و فضلای رزنی مقیم قم مشخص شود تا بتوانیم از ظرفیت این عزیزان در منطقه استفاده نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین مولازاده ابراز داشت: امروز در مدارس آموزش و پرورش نیازمند حضور طلاب و فضلا هستیم و می توانیم از این عزیزان استفاده کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: امروز تعداد اعضای ستاد نمازجمعه رزن از هفت نفر به ۷۰ نفر رسیده و از گروه ها و اشخاص گوناگون برای ستاد نمازجمعه دعوت کرده و استفاده می نماییم.

امام جمعه رزن تصریح کرد: پیگیری وضعیت مباحث فرهنگی در سطح شهرستان از جمله برنامه هایی است که به دنبال آن بوده تا بتوانیم از مشکلات موجود بکاهیم.

حجت الاسلام والمسلمین مولازاده بیان داشت: بنده امام جمعه یک طیف و گروه خاص نیستم؛ بلکه امام جمعه تمام طیف ها و تمام مردم بوده و با اشخاص و افراد گوناگون ارتباط داریم؛ البته برنامه های خاص خود را نیز خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha