جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 874190
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴
نمای حوزه

حوزه/ شماره جدید دو هفته نامه فرهنگی اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران با عنوان «نمای حوزه» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دویست و پنجاه و یکمین شماره دو هفته نامه فرهنگی اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران با عنوان «نمای حوزه» به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران منتشر شد.

بر اساس این گزارش: حوزه های علمیه خواهران یک توفیق بزرگ است؛ آغاز ارزیابی جامع کتب درسی مقطع عمومی حوزه های علمیه خواهران؛ برخی مانع ورود جوانان به حوزه علمیه میشوند؛ پاسخگویی به شبهات توسط طلاب خواهر بسیار موثر است؛ چند همسری، منوی باز برای تنوع طلبی سود جویان؛ نقش حوزه های علمیه در کاهش خشونت و رهبری اعتراضات اجتماعی؛ تقویت حجاب و عفاف در قم نیازمند مشارکت همگان است؛ جزئیات حمله آشوبگران و اشرار به مدرسه علمیه خواهران کوثر فردیس؛ وحدت یعنی پیروان دو مذهب با هم برادر باشند و... از جمله مطالبی است که در این شماره از نشریه نمای حوزه منتشر شده است.

خاطرنشان می شود: نمای حوزه به صاحب امتیازی مرکز مدیریت حوزه های علمیه، مدیر مسئولی حجت الاسلام یحیی جهانگیری و سردبیری جاوید میرزایی منتشر می شود.

علاقه مندان برای دریافت این نشریه حوزوی می توانند به آدرس بلوار امین نبش کوچه ۵۱ مراجعه کنند یا از طریق لینک زیر دانلود نمایند.

دانلود شماره ۲۵۱ نشریه نمای حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha