جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ یادواره شهدا مدرسه علمیه معصومیه

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: نباید اجازه دهیم که دل مشغولی های زندگی ما را از شهدا دور کند بلکه باید همواره این عزیان را چراغ هدایت مسیرمان قرار دهیم.

علی اصغر دریایی در حاشیه یادواره شهدای روحانی قروه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن یکایک ملت ایران دارند، زیرا اقتدار، سربلندی و امنیت امروز ما همه مرهون رشادت ها و ایثارگری های این عزیزان می باشد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان بیان کرد: برنامه ای که امروز به همت مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه برگزار گردید، کاری فرهنگی و ارزشی است که یاد شهدای این دیار به ویژه شهدای روحانی را دوباره زنده کرد و این کار کمترین قدردانی ما از این عزیزان و شیرمردان می باشد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: نباید اجازه دهیم که دل مشغولی های زندگی ما را از یاد و نام شهدا دور سازد، بلکه باید همواره در کار و زندگیمان، سیره شهدا را چراغ هدایت مسیرمان قرار دهیم که بی شک سعادت دنیوی و اخروی ما در این مهم نهفته است.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود گفت: اگر امروز می خواهیم که در برابر تهاجم فرهنگی غرب جوانان و نوجوانان بیمه باشند، باید سیره و آرمانهای شهدا و امام راحل را در جامعه گسترش و نهادینه کنیم.

دریایی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مردم استان کردستان در هشت سال دفاع مقدس در کنار دیگر رزمندگان اسلام جانانه از مرزهای انقلاب اسلامی در برابر تهاجم وحشیانه رژیم بعث و گروهک ها و عناصر ضدانقلاب دفاع کردند و هنوز هم به عنوان مرزدارانی غیور مشغول جهاد فی سبیل الله و دفاع از ارزشهای والای این نظام هستند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه در استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: دیار کردستان همانطوری که مقام معظم رهبری می فرمایند سرزمین مجاهدت های خاموش است و این دیار شهدا، جانبازان و آزادگان بسیاری را تقدیم اقتدار و سربلندی این انقلاب کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha