پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
الوفاق

حوزه/ الوفاق بحرین: امسال روز زن بحرینی در حالی فرا رسید که شماری از زنان و مادران بحرینی در زندان های نظام آل خلیفه به سر می برند و در معرض شکنجه و سخت گیری های فراوان قرار دارند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه همزمان با فرا رسیدن روز زن بحرینی، جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: امسال روز زن بحرینی در حالی فرا رسید که شماری از زنان و مادران بحرینی در زندان های نظام آل خلیفه به سر می برند و در معرض شکنجه و سخت گیری های فراوان قرار دارند و علاوه بر این زندان های بحرین از سال 2011 آکنده از زندانیان انقلابی است و هم اکنون شمار زیادی از مردم بحرین در زندان به سر می برند و به صورت غیر قانونی و غیر انسانی در دادگاه های غیر عادلانه محاکمه می شوند.

بنا به دعوت شورای عالی زنان بحرین اول دسامبر روز زن بحرینی است که مؤسسات دولتی بنا به دستور رسمی رژیم، این روز را جشن می گیرند.

الوفاق ادامه داد: نهادهای مربوط به امور زنان تلاش می کنند از این واقعیت تلخ فرار کنند که تعدادی از زنان و مادران بحرینی به خاطر بیان نظر و دیدگاه سایسی خود در معرض پیگرد و آزار و شکنجه قرار دارند در حالی که تنها خواسته آنها برقراری دموکراسی و برخورد مسالمت آمیز رژیم با مردم و از بین رفتن استبداد و ظلم و سرکوب علیه مردم است.

الوفاق در پایان خواستار آزادی فوری زنان بی گناه حاضر در زندان های بحرین و توقف پیگرد زنان بحرینی و اهانت و ظلم به آنها شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha