جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فرجی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: به دلیل اتفاقات خاص جهان، منطقه خاورمیانه، خصوصا عراق و سوریه نیازمند مجلسی آگاه، بصیر، در خط ولایت فقیه، برنامه ریز و آینده نگر هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، انتخابات دوره یازدهم مجلس را حساس ترین انتخابات از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: به دلیل  اتفاقات خاص جهان، منطقه خاورمیانه، خصوصا عراق و سوریه نیازمند مجلسی آگاه، بصیر، در خط ولایت فقیه، برنامه ریز و آینده نگر هستیم.

وی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات مجلس، افزود: همان طور که مردم در تمام صحنه های سیاسی حضور فعالی داشته اند، در این دور از انتخابات  نیز با حضور حداکثری، به کاندیدای اصلح رای بدهند.

مدیر حوزه علمیه کاشان، به توصیه مقام معظم رهبری در انتخاب صحیح و حضور آگاهانه  مردم در انتخابات اشاره کرد و ابراز داشت: به نمایندگانی همانند شهید مدرس نیاز داریم و افرادی که وارد عرصه انتخابات می شوند باید شخصیت آنها برای مردم شناخته شده باشد و در صورت انتخاب، ضمن برخورداری از قدرت بصیرت بالا، در برابر هجمه های داخلی و خارجی، بازوی توانمند مقام معظم رهبری، دولت و قوه قضاییه باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha