جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 874262
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
مسابقات ورزشی طلاب

حوزه/ مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار با برگزاری مسابقات ورزشی منظم و ماهانه سعی در بالا بردن آمادگی جسمانی طلاب دارد.

حجت الاسلام محمدرضا قائم پناه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: سلامتی جسمی پیش زمینه سلامتی روح و روان انسان است و از قدیم بزرگان گفته اند که عقل سالم در بدن سالم می باشد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار ادامه داد: مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار با برگزاری برنامه ها و مسابقات ورزشی منظم و ماهانه سعی در بالا بردن آمادگی جسمانی طلاب خود دارد.

حجت الاسلام قائم پناه تاکید کرد: به همین مناسبت به تازگی یک دوره مسابقات با حضور 5 تیم از طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار برگزار گردید. مسابقات ماهانه در رشته هایی همانند فوتبال دستی، طناب کشی، والیبال و… برگزار می شود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار اظهار کرد: برگزاری این مسابقات به صورت منظم باعث ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی در بین طلاب شده است، لذا به مدیران مدارس علمیه سطح استان پیشنهاد می کنیم که برنامه ها و مسابقات ورزشی را جزوی از برنامه های طلاب و اساتید خود قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha