جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محسن حسینی دیباجی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه بسیج مکتبی الهی و مردمی است، گفت: بسیج هدفی جز خدمت و رفع مشکلات مردم ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، در نشست مروری بر دستاوردهای ۴۰ ساله بسیج و گام دوم انقلاب اسلامی در جمع پیشکسوتان و اساتید دانشگاه ایوانکی، با بیان اینکه تفکر بسیج در هر عرصه‌ای باعث می شود  تمام مشکلات حل شود، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) گفت: اگر بسیج در دوران دفاع مقدس نبود دچار مشکلات زیادی می‌شدیم.

وی با بیان اینکه در چشم انداز رهبری ۵ مرحله برای جامعه اسلامی تبیین شده است، گفت: در حال حاضر انقلاب اسلامی، حکومت اسلامی و دولت اسلامی تشکیل شده است که اکنون در مرحله دولت اسلامی هستیم و اگر دو عنصر تربیت نیروی انسانی و تولید فکر و فناوری نباشد دولت اسلامی شکل نمی‌گیرد و تا دولت اسلامی نباشد نمی‌توان برای ظهور امام زمان (عج) مقدمه سازی کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: انقلاب اسلامی ایران مورد توجه و عنایت خاص امام زمان (عج) قرار دارد و این انقلاب به برکت بصیرت انقلابی و ولایی ملت ایران به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی افزود: تفکر بسیجی در هر کجا که باشد دشمن جرات نفوذ به آنجا را ندارد.

وی با بیان اینکه بسیج مکتبی الهی و مردمی است که هدفی جز خدمت و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم را ندارد گفت: بصیرت، اخلاص و عمل به موقع از ویژگی بسیجیان است و دستاورد ۴۰ سالگی این نهاد انقلابی نشان داد مردم ایران به بصیرت کامل رسیده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha