جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حشدالشعبی

حوزه/ حشدالشعبی عراق امروز دوشنبه هشدار داد که تروریست های داعش در حال تدارک حمله به نقاط مختلف و سوء استفاده از نا امنی و نابسامانی سیاسی در عراق هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حشدالشعبی عراق امروز دوشنبه هشدار داد که تروریست های داعش در حال تدارک حمله به نقاط مختلف و سوء استفاده از نا امنی و نابسامانی سیاسی در عراق هستند.

در بیانیه حشدالشعبی آمده است: تعدادی از مناطق آزاد شده از دست داعش در چند روز پیش شاهد خملات پی در پی تروریست هایی است که تلاش می کنند با سوء استفاده از نا امنی و اوضاع نابسامان کشور جنایت های خود را تکرار کنند و از مهم ترین این مناطق استان دیالی است که دیروز شاهد نبرد سختی میان نیروهیا حشدالشعبی و تروریست هایی بود که تلاش کردند وارد شهر شده و آن را از لحاظ نظامس سرنگون کنند و در نهایت به شهادت ۶ رزمنده حشدالشعبی و مجروح شدن ۱۷ نفر دیگر منجر شد.

در این بیانیه آمده است: نبرد مذکور در منطقه امام ویس دیالی واقع شد و تروریست ها در آن از انواع سلاح ها استفاده کردند که با مقاومت سخت حشدالشعبی روبرو شدند و تروریست ها نیز متحمل خسارت های سخت جانی و تجهیراتی شدند و به صورت کامل درهم شکسته شدند و اکنون منطقه در کنترل کامل نیروهای حشدالشعبی قرار دارد.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: ما همچنان یادآور می شویم که حشدالشعبی همچنان در مناطق عملیاتی حضور دارد و منطقه امن است اما اطلاعاتی در دست است که دشمن تحرکاتی در استان های نینوا و صلاح الدین و الانبار و دیالی و کرکوک و اطراف بغداد دارد تا بتواند اوضاع را در برخی روستاهای محل نفوذ خود به دست بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha