جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شمس الله جلیلیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه با اشاره به فتنه اخیر تصریح کرد: تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری برنامه دشمن را به ریخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزار «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در نشست سیاسی بصیرتی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه، اظهار داشت: طلاب انقلابی باید بصیر و دشمن شناس باشند. چرا که استکبار جهانی از گذشته به طرق مختلف در پی نفوذ در بدنه حوزه های علمیه بوده است.   

مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه کرمانشاه با اشاره به کلام امیرالمومنان(ع) «کُنْ فِی الْفِتْنَةِ کَابْنِ اللَّبُونِ لَا ظَهْرٌ فَیُرْکَبَ وَ لَا ضَرْعٌ فَیُحْلَبَ؛» در فتنه ها چونان شتر دو ساله باش، نه پشتی دارد که سواری دهد و نه پستانی تا او را بدوشند، افزود: طلبه بصیر و انقلابی هرگز اسیر دام تفرقه افکنان و شیعه انگلیسی قرار نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: روباه پیر با پشتیبانی بی سابقه از  فرقه شیعه انگلیسی و حمایت رسانه ای برای پاشیدن بذر اختلاف در بین مسلمین آن هم از زبان برخی روحانی نماها، به دنبال اجرای توطئه های شوم و تضعیف اسلام ناب است.

شگردهای دشمن در فتنه ها تغییر کرده است

مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه کرمانشاه با اشاره به این که شگرد دشمن در آشوب های اخیر با گذشته فرق می کرد، افزود: اگر تاریخ اسلام، مشروطه و نهضت حضرت امام(ره) و 40 سال اخیر را خوب مورد بررسی قرار دهیم پی خواهیم برد آنچه سد راه شکست نقشه دشمنان بوده، تدابیر امامین انقلاب و حضور همیشه در صحنه مردم است.

مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه کرمانشاه،گفت: فتنه ها در اتاق های فکر سازمان های جاسوسی طراحی شده و اشرار فرصت طلب را بر آن داشت تا با ضعف مدیریت و نارضایتی مردم، پروژه آشوب را در راستای ضربه زدن به نظام اسلامی پیش ببرند.

حجت الاسلام جلیلیان ادامه داد: در فتنه های اخیر خواسته های دشمن عملی نشد. لذا با نا امیدی به سراغ اشرار رفته و با آموزش و تجهیز آنان و حمایت رسانه ای، قتل و غارت را در جامعه به راه انداختند.

وی تصریح کرد: تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری برنامه دشمن را به ریخت.

مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه کرمانشاه با بیان اینکه برخی جریانات ایام انتخابات را زمان خوبی برای اجرای اهداف پلید خود می دانند تا با چراغ سبز به اروپایی ها، نظر مردم را به سوی خود جلب کنند، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «هزینه مقاومت کمتر از مذاکره با دشمن استم؛ متاسفانه در داخل برخی راه حل مشکلات را مذاکره با آمریکا می دانند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha