پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ دشمن امروز در محور مقاومت فتنه به راه انداخته و برنامه اش از بین بردن اسلام و دین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از روحانیون طرح امین استان مرکزی گفتند: دشمن امروز در محور مقاومت فتنه به راه انداخته و برنامه اش از بین بردن اسلام و دین است.

ایشان در ادامه بر تربیت نیروهای انقلابی و کادر سازی برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر، بیان مسائل ارزشی و ... تأکید کردند.

این مرجع تقلید با بیان این که کسانی که می خواهند مسائل دینی و ارزشی را بیان کنند، لازم است در سطح علمی خوبی باشند و از اصولی هم بهره ببرند، افزودند: از جمله اصول، اخلاص، توکل به خدا، بهره بری از معارف دینی، داشتن همت بلند، اراده قوی، داشتن تهجد شبانه، جدیت در فعالیت ها و برنامه ها و مسلط بودن بر ادبیات عرب و... است.

ایشان افزودند: اگر کار برای خدا نباشد، برنامه و فعالیت های به نتیجه نمی رسد. اگر در کاری اخلاص باشد، آن برنامه ارزش پیدا می کند. عالمان دینی این گونه رفتار می کردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: هر کسی دارای همت بلند، اراده بلند بوده، به همان اندازه درکارها توفیق خدمتگزاری داشته است.

این مرجع تقلید ابراز داشتند: بیان و قلم محتاج قلم است، اگر کسی مسلط بر ادبیات عرب و صرف و نحو نباشد، نمی تواند اثرگذار باشد.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha