پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حوزه علمیه مشکات خواهران

حوزه/ مدرسه علمیه خواهران مشکات اندیشه شعبه قم، برای بهمن ماه سال تحصیلی ۹۸_۹۹ از بین واجدین شرایط اقدام به پذیرش طلبه کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه  مدرسه علمیه ی مشکات اندیشه شعبه ی قم برای بهمن ماه سال تحصیلی ۹۸_۹۹ از بین واجدین شرایط اقدام به پذیرش طلبه کرده است.

بر اساس این گزارش: برخی ویژگی های حوزه ی مشکات عبارت است از: پرورش جنبه های مهارتی و عقلانی در زمینه های اخلاقی, پژوهشی و تبلیغی در  کنار آموزش مبانی ,مقدمات و مسائل دین، آموزش کاربردی مفاهیم دینی با محوریت قرآن و حدیث، توانمندی طلاب در عرصه ی تبلیغ ,پژوهش و تدریس و ایجاد آمادگی و ظرفیت های لازم جهت ارتقاء طلاب به سطوح بالاتر.

 *شرایط پذیرش

متقاضیان ورود به مدرسه مشکات اندیشه  علاوه بر آزمون رسمی و هماهنگ حوزه های علمیه خواهران،  می بایست در آزمون اختصاصی و مصاحبه اختصاصی این مدرسه نیز شرکت کرده و امتیاز لازم را کسب نمایند.

  موفقیت در تمامی مراحل گزینش (آزمون، مصاحبه و تحقیق) از شروط اصلی پذیرش است.

دارا بودن مدرک دیپلم یا بالاتر با حداقل معدل کل۱۷از شروط پذیرش است.

 حداکثر سن داوطلبان ۳۰ سال (متولدین ۶۸ و پس از ان)  است.

حافظان قرآن کریم و دارندگان تحصیلات دانشگاهی با ارائه مدرک معتبر به تناسب از تخفیف سنی تا حداکثر ۳۵ سال مطابق دستورالعمل بهره مند می شوند و مهلت ثبت نام تا ۲۳ آذر ماه۹۸ می باشد.

*مراحل ثبت نام

مراحل ثبت نام عبارتست از:  ارسال اسکن و یا تصویر مدارک زیر به ادمین کانال @nasman، عکس پرسنلی،  کارت ملی، صفحات یک تا سه شناسنامه، مدرک دیپلم و  آخرین مدرک تحصیلی، ارسال فرم پیش ثبت نام توسط ادمین به متقاضیان، در صورت تکمیل بودن مدارک و داشتن شرایط عمومی و اختصاصی و ارسال فرم تکمیل شده توسط متقاضیان به ادمین و تعیین زمان مصاحبه حضوری.

مهلت ثبت نام تا 27 آذرماه جاری اعلام شده است.

مکان حوزه مشکات قم:  بلوار جمهوری اسلامی  ,جمهوری ۱۶ ,پلاک ۱۸ می باشد.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha