جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی

حوزه/ آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، پنجشنبه ۱۴ آذرماه، با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار می شود.

یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: آیین تکریم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی و  معارفه حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی به عنوان نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، پنجشنبه ۱۴ آذرماه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: روز پنجشنبه، شورای اداری استان لرستان به منظور تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و مسئولان ملی و استانی، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران و شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: روز جمعه ۱۴ آذرماه نیز مراسم استقبال مردمی از نماینده جدید ولی فقیه در استان لرستان به سمت مصلای نمازجمعه برگزار می شود و پس از معارفه عمومی، نمازجمعه به امامت امام جمعه جدید اقامه خواهد شد.

یادآور می شود، انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، پس از صدور حکم مقام معظم رهبری قطعیت می یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha