جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بیانیه گام دوم

حوزه/ معاون علمی آستان قدس رضوی با اشاره به لزوم مدیریت راهبردی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: پیاده سازی، نظارت و کنترل در اجرا و  مدیریت بیانیه گام دوم، مهم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، محمد مهدی نژاد نوری، ظهر امروز 12آذرماه، در نخستین نشست از سلسله نشست‌های علمی ترویجی بیانیه گام دوم انقلاب در تالار شیح طوسی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی به تبیین مراحل پیاده سازی این بیانیه پرداخت و گفت:  یکی از ویژگی های بیانیه گام دوم انقلاب بحث چشم اندازساز در مدیریت راهبردی است.                                  

وی افزود: اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب فوق العاده بالاست، زیرا راه را مشخص و هدف نهایی را تمدن نوین اسلامی که زمینه ساز ظهور است، بیان می کنند.

معاون علمی آستان قدس رضوی، اظهار کرد: اگر می خواهیم به قله علم برسیم و تمدن نوین اسلامی حال و آینده را بینیم، باید آینده را با درس از گذشته در نظر بگیریم؛ این بیانیه محیط شناسی برجسته ای است که نیاز به فهم دارد.

مهدی نژاد نوری با بیان اینکه طبق علم مدیریت راهبردی، پیاده سازی، نظارت و کنترل در اجرا و  مدیریت بیانیه گام دوم  مهم است، افزود: چرخه یادگیری مستمر به طراحی، برای بهبود مستمر، انجام دادن، بررسی، مطالعه و تنظیم و در نهایت نظارت، نیاز دارد.

وی، بیانیه را  یک‌ سند چشم انداز و ابزار مدیریت راهبردی بیان و ابراز کرد: این سند را باید با اجزاء پنج ساله، 10 ساله و 20 ساله برنامه ریزی کرد تا به قانون تبدیل شود.

مهدی نژاد نوری، بیانیه گام دوم را  سندی بالادستی عنوان و خاطرنشان کرد: نسل جوان ما باید برای یادگیری خیلی از مهارت ها خود را آماده کنند، البته باید منابع کافی مالی و سرمایه ای شامل: ظرفیت ها و شناسایی و خلق منابع و ایجاد فرصت های جدید برای پیاده سازی این بیانیه را در نظر گرفت.

انتهای پیام/313/24

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha