پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کتابانو

حوزه/ فراخوان بزرگ کتابانو از سوی مرکز نشر هاجر برای جمع آوری بزرگترین گنجینه کتاب‌های منتشرشده بانوان و کتاب‌های با موضوع زن و خانواده اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز نشر هاجر در نظر دارد تا بزرگترین گنجینه کتاب‌های منتشرشده بانوان و کتاب‌های با موضوع زن و خانواده را تهیه نموده و در دسترس علاقمندان قرار دهد.

این فراخوان با عنوان فراخوان بزرگ کتابانو برای این منظور از تمام بانوان نویسنده و دیگر نویسندگان که آثار خود را با موضوع زن و خانواده منتشر کرده اند دعوت به شرکت کرده است.

از جمله اهداف برگزاری این فراخوان هم میتوان به شناسایی کتاب‌ها و نویسندگان زن با نگاه ویژه به طلاب خواهر و آثار زن و خانواده و  شناسایی ناشران فعال در حوزه زن و خانواده نام برد.

محورهای فراخوان کتابانو در دو بخش عمومی و ویژه است که بخش عمومی شامل کتاب‌های چاپ‌شده به قلم بانوان اعم از تالیف، ترجمه، تدوین و تصحیح که در سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۶ منتشر شده باشد (ویژه بانوان) و بخش ویژه شامل  موضوعات زن و خانواده (ویژه آقایان و بانوان) است.

از امتیازات شرکت در این فراخوان اعطای جوایز ارزنده به مولفین کتاب‌ها و ناشرین و مدارس علمیه منتخب در بخش‌های مختلف، شناسایی و عضویت مولفان بانوی توانمند در انجمن اهل قلم، زمینه‌سازی برای انجام فعالیت‌های مختلف علمی و فرهنگی در انجمن اهل قلم و اولویت در حمایت از نشر آثار جدید مولفین منتخب است.

ثبت نام و ارسال آثار از طریق لینک http://hajarpub.ir/کتابانو/  صورت می گیرد و  علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز نشر هاجر به شماره تلفن ۰۲۵۳۱۰۱۵ تماس حاصل نمایند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha