جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پذیرش مدرسه الزهرا(س) تهران

حوزه/ مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) تهران برای نیم سال دوم سال تحصیلی سال جاری از میان علاقه مندان واجد شرایط در مقطع عمومی سطح دو طلبه خواهر می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معصومه سادات صادقی، مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) تهران در گفتگویی، از پذیرش طلبه در بهمن ماه سال تحصیلی ۹۸_۹۹ در این مدرسه خبر داد و اظهار داشت: مدرسه علمیه الزهرا(س) تهران تحت اشراف آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه برای نیم سال دوم سال تحصیلی سال جاری از میان علاقه مندان واجد شرایط در مقطع عمومی سطح دو طلبه خواهر می پذیرد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) تهران با بیان اینکه تنها متقاضیان دارای مدرک دیپلم به بالا می توانند در این نام نویسی شرکت کنند، ادامه داد:  از سوی مرکز مدیریت برای شرکت کنندگان در سطح دو حوزه های علمیه خواهران شرط سنی در نظر گرفته نشده و لذا افراد بالای ۳۰ سال نیز می توانند در این دوره ثبت نام کنند.

وی شرکت در آزمون سراسری حوزه های علمیه خواهران را یکی دیگر از شروط پذیرش برشمرد و اظهار داشت: معدل کل متقاضیان و علاقه مندان به شرکت حداقل باید ۱۲ باشد.

صادقی درباره شیوه تحصیلی طلاب در این مدرسه اظهار داشت: فعالیت علمی حوزه علمیه الزهرا(س) برای ورودی‌های بهمن ماه به صورت دوره حضوری پاره وقت، بوده و طلاب پذیرش شده می‌توانند دروس حوزوی را در بازه زمانی ۷ تا ۹ سال به اتمام برسانند و مدرک سطح دو حوزه علمیه را دریافت کنند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) تهران در خصوص تاریخ آغاز ثبت نام، گفت: علاقه مندان می توانند از تاریخ ۹ آذرماه تا ۱۰ دی ماه به صورت حضوری اقدام به ثبت نام کنند.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.znac.ir مراجعه و یا به صورت حضوری به آدرس مدرسه علمیه الزهرا(س)، کوی نصر، نبش خیابان شهید جواد فاضل شرقی(شمال) پلاک ۱۹ مراجعه و یا با شماره ۸۸۲۵۲۱۴۹، ۸۸۲۴۰۹۳۲ ، داخلی معاونت آموزش تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha