جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجلس

حوزه/ حجت الاسلام مسعود محمدی گفت: متاسفانه برخی از کاندیداهای مجلس برای کسب آرای بیشتر وعده هایی به مردم می دهند که نه تنها از عهده آنان خارج است، بلکه دادن این قول ها باعث ایجاد بی اعتمادی مردم نسبت به خانه ملت می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مسعود محمدی، بعدازظهر امروز در نشست با برخی از دست اندرکاران انتخابات در شهر سنندج اظهار داشت: انتخابات آزاد در ایران یکی از نمادهای مردم سالاری دینی است.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان گفت: خوشبختانه در بحث انتخابات باید ایران را یکی از کشورهای پیشرو در منطقه عنوان کرد، در حالی که در برخی کشورهای همسایه انتخابات فقط در حد شعار است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به داوطلبین مجلس شورای اسلامی و مردم، بیان کرد: معظم له درباره اهمیت و جایگاه انتخابات می فرمایند:« انتخابات آبروی ملی ماست؛ انتخابات یکی از شاخصهای رشد ملی ماست»، لذا افرادی که می دانند و این توان را در خود دارند که برای جامعه و رشد آن مفید هستند قدم در راه انتخابات مجلس بگذارند.

این استاد حوزوی تاکید کرد: متاسفانه برخی از کاندیداهای مجلس برای کسب آرای بیشتر وعده هایی به مردم می دهند که نه تنها از عهده آنان خارج است، بلکه دادن این قول ها باعث ایجاد بی اعتمادی مردم نسبت به خانه ملت می گردد.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس باید بدانند که به عنوان وکیل مردم مسئولیت های بسیاری برگردن دارند و کوتاهی و اهمال در این مسیر هم خیانت به آرای مردم است و هم گناهی نابخشودنی در نزد خداوند متعال.

محمدی افزود: از داوطلبین مجلس شورای اسلامی درخواست داریم که برخی از روش های نادرست و غیرقانونی برای کسب آرا بیشتر همانند تخریب رقبا، تطمیع و... را کنار بگذارند.

 استاد حوزه در پایان گفت: هر شهری که نماینده خود را از طریق قبیله بازی و باندبازی به مجلس فرستاده است، بی شک نماینده اش از توانایی برخوردار نیست و تنها به خاطر آرای احساسی و تعصبات بی جا انتخاب شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha