جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طباطبایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به نقش هدایتگری روحانیت، تصریح کرد: روحانیت باید هدایت سیاسی مردم را برعهده بگیرد و به آنان راه درست را نشان دهد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز کشور، عصر امروز در جمع روحانیون شاخص و فعالان سیاسی و فرهنگی استان اصفهان با تأکید بر هم افزایی و انسجام در همه امور، گفت: روحانیت نه یک ارگان سیاسی است و نه یک حزب.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز کشور ادامه داد: روحانیت باید هدایت سیاسی مردم را برعهده بگیرد و به آنان راه درست را نشان دهد.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر جامعه روحانیت مبارز به یک فعالیت سیاسی محدود انتخاباتی تبدیل شده و این یک نقطه ضعف بزرگ است، بر همین اساس باید رویکردها را اصلاح کرد؛ مقام معظم رهبری نیز تغییر رویکرد به وسیله ارتباط گیری با جوانان را مهم می‌دانند.

پور محمدی با بیان اینکه طی یک سال گذشته تغییراتی در اساسنامه جامعه روحانیت مبارز ایجاد است، عنوان کرد: نظرات در هر ارگان یا جمعیتی باید در میان جمع تولید شود تا موثر واقع شود در همین خصوص این اجماع نظر در جمعیت روحانیت مبارز تنها با شبکه سازی انجام می‌شود.

روحانیون درگیر مسائل حزبی و جناحی سیاسی نشوند

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: امیدوارم در اصفهان مسئله روحانیت نسبت به سایر استان ها رونق بهتری پیدا کند.

مدیر حوزه علمیه اصفهان یادآور شد: روحانیون نباید درگیر مسائل حزبی و جناحی سیاسی شوند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    0 0
    سلام.لطفا گردهمایی حزبی را بعنوان روحانیان شاخص وفرهنگی جانزنید حضور افراد فرهنگی موثر درشهر کجایند آقای نیلی پور.آقای معمار .آقای تقی زاده. آقای داستانپور.آقای اسماعیلی باران.آقای صادق زاده مجمع رهروان .آقای امان الهی .آقای محسن کریمی خاتم الاوصیاآقایان دیگری که من دراین مجال یادم نیست بروید خجالت بکشید