پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمود صفی زاده

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان گفت: در حوادث اخیر که در کشور و شهر سنندج نیز پیش آمد به خوبی کارآمدی و درایت نیروهای انتظامی هویدا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام محمود صفی زاده، مدیر حوزه علمیه خواهران کردستان و جمعی از معاونین و حوزویان، با سردار آزادی، فرمانده انتظامی استان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام محمود صفی زاده در این دیدار اظهار کرد: از زحمات و تلاش های نیروهای انتظامی کشور به ویژه استان کردستان در برقراری امنیت نهایت تشکر و تقدیر را داریم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان ادامه داد: فداکاری ها و مجاهدت های نیروی انتظامی در کشور و به ویژه در این خطه از ایران اسلامی مصداق بارز جهاد در راه خداوند می باشد.

حجت الاسلام صفی زاده در ادامه سخنان خود گفت: در حوادث اخیر که در کشور و شهر سنندج نیز پیش آمد به خوبی کارآمدی و درایت نیروهای انتظامی هویدا بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان در پایان گفت: بنده به نمایندگی از روحانیون و طلاب کردستانی از تلاش های نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی در ایجاد ثبات و امنیت در استان به ویژه در حفاظت از حوزه ها و مدارس علمیه این خطه تشکر و قدردانی می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    0 0
    اگر کارآمدی شون خوب بود که اینهمه خسارات وارد نمی شد خالی کردن صحنه و آزاد گذاشتن اوباش برای خرابکاری نشانه درایت است ؟