شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام صفدر محمدی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمدی گفت: همان طور که مقام معظم رهبری هم اخیرا تاکید کردند، افرادی که لیاقت و شایستگی لازم جهت تصدی کرسی مجلس را ندارند از نامزد شدن در انتخابات اجتناب کنند.

حجت الاسلام و المسلمین صفدر محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه با بیان این‌که مجلس عصاره ملت است، اظهار داشت: انتخابات مجلس یکی از مهم‌ترین انتخابات در کشور است و بنابه فرمایش امام امت(ره)، مجلس در رأس همه امور است، و لذا لازم و ضروری است که مردم در انتخاب‌ خود معیارهای اصلح را در نظر گرفته و افراد شایسته و صالح را انتخاب کنند.

وی، انقلابی‌گری، تدین، تقوا و  دانش لازم را شرط نمایندگی مجلس عنوان کرد و گفت: در حکومت اسلامی باید معیار یک شخص برای تصدی کرسی مجلس تقوا و دانش وی باشد و مردم هم در به شاخص های اصلح توجه داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همان طور که مقام معظم رهبری اخیرا تاکید کردند، افرادی که لیاقت و شایستگی لازم جهت تصدی کرسی مجلس را ندارند از نامزدی در انتخابات اجتناب کنند.

وی ادامه داد: نمایندگان ولی فقیه در استان ها و ائمه جمعه شهرها نقش پدری را ایفا می‌کنند و برای هر کسی که بخواهد وارد گود انتخابات شود، راهنمای خوبی هستند، البته این به معنای تائید آن شخص نیست و هر کسی خود را به ائمه جمعه و یا نهادهای دیگر منتسب کند، صحت ندارد و نشان‌ه ضعف چنین شخصی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در پایان تصریح کرد: مردم به شاخص‌های نماینده اصلح که بارها در بیانات مقام معظم رهبری تاکید شده توجه کنند تا مجلسی در تراز انقلاب اسلامی تشکیل شود.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha