سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدرسه علمیه کازرون

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه هیچ جای دنیا به اندازه کشور ایران شهید برای ارزش های دینی خود نداده است، گفت: حوادث اخیر مصیبت بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نبوی، عصر سه شنبه ۱۲ آذرماه، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه صالحیه کازرون با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار داشت: شبی چراغ خانه نبی مکرم اسلام(ص) خاموش شد، حضرت فرمودند «انا لله و انا الیه راجعون»، فردی پرسید که یا رسول الله مگر مصیبتی رخ داده، حضرت فرمودند هر کسی مومنی را اذیت کند، مصیبت است.

وی، اغتشاشات اخیر را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: نفس این قضایا خیلی ناراحت کننده و نگران کننده است که باید «انا لله و انا الیه راجعون» گفت.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه هیچ جای دنیا به اندازه کشور ایران شهید برای ارزش های دینی خود نداده است، تصریح کرد: حوادث اخیر مصیبت بود.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی عنوان کرد: میدان مبارزه و جنگ امروز جذب جوانان و فضای مجازی است، دشمنان امروز به دنبال تغییر حکومت ها هستند، مدل جدیدی که در دنیا اتفاق افتاده، استفاده از فضای مجازی است که بدون تغییر رهبر، حکومت را تغییر می دهند.

گفتنی است، عده ای از اراذل و اوباش با سوء استفاده از اعتراضات مردمی، شنبه شب ۲۵ آبان، حوالی ساعت ۲۳، در یک اقدام معاندانه به مدرسه علمیه صالحیه مکتب الصادق(ع) شهرستان کازرون حمله ور شده و حوزه را به آتش کشیدند و خساراتی را به بخش هایی از این مدرسه وارد کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha