جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حمید بهرامپور

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار تصریح کرد: به‌ یقین یکی از دغدغه‌های اصلی رهبر معظم انقلاب در زمینه طلبه انقلابی، آگاهی و اشراف آنها به مباحث سیاسی است، پس لازم است مدارس علمیه به این مهم توجه کرده و طلاب را برای تبیین اهداف دشمن آماده کنند.

حجت‌الاسلام حمید بهرام پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، از برگزاری ویژه برنامه سلسله نشست های بصیرتی طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار با حضور کارشناسان انقلابی و ولایی خبر داد و اظهار داشت: نشست بصیرتی ـ سیاسی طلاب با هدف تقویت بینش سیاسی طلاب و بصیرت افزایی نسبت به جریانات حاکم و موجود در جامعه به صورت مستمر برگزار می شود و پیرامون نظریه‌های مقام معظم رهبری بحث و بررسی می گردد.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به استمرار سلسله نشست‌های بصیرتی ـ سیاسی طلاب در طول سال تحصیلی، افزود: از آنجایی‌ که انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک است و کمتر از ۳ ماه دیگر شاهد وقوع یک رویداد مهم در این برهه حساس هستیم، لازم است طلاب نسبت به یک سری مسائل آگاه باشند تا مردم را از خطرات موجود آگاه سازند.

وی، آگاهی و اشراف کامل به مباحث سیاسی کشور  را ویژگی طلبه انقلابی دانست و  تصریح کرد: به‌ یقین یکی از دغدغه‌های اصلی رهبر معظم انقلاب در زمینه طلبه انقلابی، آگاهی و اشراف آنها به مباحث سیاسی است، پس لازم است مدارس علمیه به این مهم توجه کرده و طلاب را برای تبیین اهداف دشمن آماده کنند.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به نام نویسی از داوطلبان کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی، گفت: از نهادهای نظارتی، به ویژه شورای نگهبان انتظار داریم نسبت به بررسی شرایط احراز صلاحیت داوطلبان حساسیت بیشتری داشته و از تائید افرادی که فاقد صلاحیت هستند جلوگیری کنند تا شاهد مجلسی ولایی، انقلابی، جهادی و قوی باشیم.

حجت الاسلام بهرام پور در پایان  یادآور شد: از طلاب و روحانیون نیز انتظار می رود نسبت به بصیرت افزایی و  آگاه سازی مردم و معرفی شرایط کاندیداهای اصلح اهتمام بورزند، تا در نهایت شاهد یک مجلسی باشیم که به معنای واقعی کلمه در راس همه امور باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha