چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عکس حمله تروریستی به مسجد کرایست چرچ در میان عکس های برتر سال

حوزه/ عکس امام جماعت مسجد لینوود در کرایست چرچ، در لحظه خروج از مسجد با لباس های آغشته به خون، در میان عکس های برتر سال ۲۰۱۹ قرار گرفته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از stuff، عکس گرفته شده توسط عکاس کرایست چرچ در حمله تروریستی به مساجد نیوزیلند، در میان عکس های برتر سال قرار گرفت.

این تصویر از الابی لطیف، یکی از بازماندگان حمله تروریستی مسجد لینوود در ۱۵ مارس امسال گرفته شد. و لحظه هولناک پس از حمله تروریستی را نشان می دهد.

استیسی اسیرایر این عکس را از لطیف، امام جماعت مسجد و یکی از بازماندگان حمله در لحظه خروج از مسجد گرفته است. لباس های وی به خون قربانیان آغشته شده و صحنه بسیار دلخراشی را به تصویر در آورده است.

 یکی دیگر از مسجدی ها در پشت سر او ایستاده و نوارهای پلیس در محل بسته شده اند.

تصویر گرفته شده در کرایست چرچ در گروه  اخبار وب سایت سی ان ان در میان تصاویر مهمترین وقایع سال ۲۰۱۹ طبقه بندی شده است.

این عکس برای اولین بار در صفحه اول روزنامه پرس روز بعد از حملات یک نژادپرست به دو مسجد النور و لینوود نمایش داده شد که در آن ۵۱ نفر جان باختند و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

امام مسجد گفته بود که وقتی مهاجم مسلح را بیرون مسجد دید ، وسط نماز ایستاده بود.

وی گفت: من نماز را متوقف کردم. از پنجره نگاه کردم و فردی را با مسلسل دیدم که لباسش به شدت پوشیده شده است. تا لحظه ای که به زمین نگاه کردم و اجساد را دیدم فکر می کردم جریان چیز دیگری است، اما او یک تروریست بود!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha