جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: انتظار ما از مسئولان این است که با آحاد مردم ایران اسلامی ارتباط بیشتری برقرار نموده و خواسته های آنها را بشنوند و به دنبال حل مشکلات باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی صبح امروز در جمع اعضای مسئولین حلقه های صالحین که در مسجد مولاوردیخان قزوین برگزار شد، گفت: رهبری فرزانه انقلاب اسلامی بارها در بیانات خود فتنه و فتنه گری دشمنان و تلاش آنها بر هم زدن امنیت کشور را به خوبی برای آحاد ملت ایران تبیین کرده اند، لذا فتنه اخیر در برخی از شهرهای کشور با هوشیاری ملت ناکام ماند.

وی بیان کرد: استکبار جهانی در طول این ۴۰ سال بارها توطئه های مختلفی را علیه ایران طراحی و برنامه ریزی کرده، اما درایت رهبر معظم انقلاب و حضور مردم آگاه و همیشه بصیر و انقلابی به دشمنان اجازه ندادند که بتوانند خدشه ای به نظام و انقلاب اسلامی  وارد کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهار کرد: انتظار ما از مسئولان این است که با آحاد مردم ایران اسلامی ارتباط بیشتری برقرار نموده و خواسته های آنها را بشنوند و به دنبال حل مشکلات باشند.

 حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: پیروی از منویات رهبری باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

انتهای پیام

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha