سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: تنها ایمان و عمل صالح در آخرت به درد انسان می‌خورد و سِمت و موقعیت‌های دنیوی مشکلی را در روز قیامت حل نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، امروز در کارگاه مهارت‌افزایی روحانیون مستقر آذربایجان‌غربی که در سالن شهید کاظمی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: آنچه از قرآن و روایات ائمه معصومین (ع) به دست می‌آید این است که تنها ایمان و عمل صالح در آخرت به درد انسان می‌خورد و سِمت و موقعیت‌های دنیوی مشکلی را در روز قیامت حل نمی‌کند.

وی ادامه داد: پوشیدن لباس روحانیت بزرگترین توفیق الهی است، چرا که با راهنمایی‌ها و سخنان خود می‌توان هزاران انسان را به مسیر حق هدایت کرده و در ثواب اعمال آن‌ها شریک شد.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: باید برای به دست آوردن اعمال صالح تلاش کرد و کسی که فاقد حسنات باشد شفاعت اهل بیت‌ (ع) برای او تاثیری نخواهد داشت، چنانکه پیامبر اسلام (ص) به دختر خود بیان می‌کنند که برای آخرت خود کوشش کن وگرنه از دست من هم کاری برنخواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پایان با تاکید بر اینکه باید به آنچه می گوییم خود نیز عامل باشیم، گفت: امام هادی (ع) می‌فرمایند، در دنیا مردم با ثروت خود و در آخرت با اعمال حسنه شناخته می‌شوند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha